I Want Your Baby...Welcome Home Series Part 3 part 3/ 3

22:37 Impregnation Sep 10, 2015 11 comments 11904 1854

This audio is an eraudica exclusive .

Support Eve with an Eraudica membership to listen to this audio.

(Trouble listening?)


Do not use your commenting account.

Forgot your password?

This was the final installment in a series I did last year called Slut Show, where you come home and I'm waiting for you, eager to give you a show. I polled my listeners to find out how they wanted the series to end, and many wanted to hear a sexy, passionate, sex-positive conception audio.

Someone recently requested it again recently, so I'm reposting it here now.

There's something very primal and sexy about knowing a man can make me pregnant...so aside from all the other considerations, ignoring all the things that you tend to think about when deciding whether to try for a baby, I focused instead on the passion and male/female dynamic of conception.

I hope you enjoy!


Other audios in series Welcome Home

Comments

You must be logged in with a commenting account to post comments. Log in with a commenting account or register a commenting account if you don't have one. This is not the same as a Membership account.

  • Vermouth1991 on 2017-09-12 03:40:25 (UTC) (edited)

    Oh Eve. If I were faced with a lady like this, I'd fuck you so hard you'd be having my babies for years. ;)

    • A Eve on 2017-09-13 21:26:57 (UTC)

      haha 'sonhard' sounds like a Freudian slip... :P

      • Vermouth1991 on 2017-09-23 20:39:15 (UTC)

        Yup, but any clarification would bring it into incest land, so I think I'll just fix the damn typo. ;)

        (For the record, this "repeated impregnation from one load" concept was introduced to me in one of the stories of the "Faephobia" series on Literotica. An elvin teacher screws her student once and ended up having baby after baby. :P)

        • A Eve on 2017-09-23 20:53:07 (UTC)

          haha that's an interesting idea :P

          • Vermouth1991 on 2017-09-27 03:18:24 (UTC)

            Yeah, and makes me want to revisit some of your fantasy recordings. 💦

  • ariareflection on 2017-01-16 18:09:37 (UTC)

    Eve, i loved your creativity and your playfulness in this series (which i listened in one go)! It felt like you took me through the whole kink chart in 80minutes! :)

    What i liked the most was (apart from the incredible teasing in the beginning) was those little spontaneous moments like the icecubes... or you being naughty and slipping out of "slave mode" while making funny comments!

    Thank you for making my day!

    • A Eve on 2017-01-17 15:33:03 (UTC)

      You're very welcome :P I'm glad you liked it ❤️

  • FrenchBliss on 2016-12-05 18:16:30 (UTC) (edited)

    You blew my mind, my heart and body away Eve, once again, with this series... It was so beautiful! And i loved the ending, love is so beautiful and creating life out of it is the most beautiful thing of all. And beauty is sexy. ;)

    Oh and " yay i'm a sex goddess", haha...are you kidding??? I don't even know how any man could hold it for so long, i could almost HFO with only your voice, so i can't imagine with all the physical sensations! Haha
    OF COURSE YOU'RE A SEX GODDESS Eve!!

    • A Eve on 2016-12-05 22:59:16 (UTC)

      haha thank you darlin ❤️

  • joetinla1967 on 2016-08-12 14:47:11 (UTC)

    Hello Miss Eve,
    WOW great series of audios! This was extremely sexy, erotic, fun and beautiful at the end, for me there's just no greater gift for a woman that's in a committed relationship with someone could give to her partner. Thank you again.

    • A Eve on 2016-08-14 18:19:40 (UTC)

      Aww, you're so welcome. It means so much to hear from people who like what I do, so thank you for commenting ❤️